Hizmet Şartları

MADDE 1 - SATICI BİLGİLERİ

MADDE 1.1 –

  • SATICI Ünvanı: NESİA
  • Adresi: Becen Mahallesi Akasyalı Caddesi No: 79 Melikgazi, Kayseri
  • Telefon: +90 536 425 44 00

MADDE 1.2 – ALICI

Müşteri olarak nesia.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.


MADDE 2 - SATIŞA KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ

Mal ya da hizmetlerin temel özellikleri nesia.com.tr adresinde yer almaktadır. Ürünün temel özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.

  • Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır.
  • İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir.
  • Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

Malın/Ürünün/Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır.


MADDE 3 - GENEL HÜKÜMLER

  1. ALICI, nesia.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli ve teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
  2. Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşuluyla, ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde açıklanan süre içinde ALICI’ya teslim edilir.
  3. Kargo firmasının ürünü ALICI’ya teslim edememesi durumunda SATICI sorumlu değildir.
  4. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur.
  5. SATICI, eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
  6. Sözleşme konusu ürünün yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde SATICI, durumu ALICI’ya bildirir ve 10 gün içinde toplam bedeli iade eder.
  7. Ürünün teslimatı için bu Ön Bilgilendirme Formunun elektronik ortamda teyit edilmesi şarttır.
  8. Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce kullanılması durumunda, ürün ALICI tarafından 3 gün içinde iade edilmelidir.
  9. Mücbir sebepler veya olağanüstü durumlarda teslimat süresi uzayabilir; bu durumda ALICI’nın siparişi iptal hakkı vardır.

MADDE 4 - CAYMA HAKKI

  • ALICI, mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanabilir.
  • Cayma hakkının kullanılması için ürüne zarar verilmemesi ve şu belgelerin eksiksiz olarak teslim edilmesi gereklidir:
    a) Ürün faturası,
    b) İade formu,
    c) Ürünün kutusu, ambalajı ve aksesuarları.

Cayma bildiriminin SATICI’ya ulaşmasından itibaren:

  • SATICI, 10 gün içinde bedel iadesini gerçekleştirir.
  • ALICI, cayma hakkı nedeniyle kargo bedelini yurtiçi siparişlerde SATICI’ya, yurtdışı siparişlerde kendisi öder.

MADDE 5 - CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI ÜRÜNLER

Aşağıdaki durumlarda cayma hakkı kullanılamaz:

  1. ALICI’nın isteklerine göre hazırlanan veya kişisel ihtiyaçlarına uygun ürünler.
  2. Çabuk bozulabilecek veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.
  3. Ambalajı açılmış ses/görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri.

MADDE 6 - YETKİLİ MERCİLER

  • ALICI, şikayet ve itirazlarını, Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemelerine yapabilir.
  • Parasal sınırlar, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenmektedir.

İşbu Ön Bilgilendirme Formu, ticari amaçlarla hazırlanmıştır.